5/03/2012

Cześć  robaczki ;) z racji tego, że to dopiero mój pierwszy post na tym blogu nie mam pojęcia co pisać .
Dzisiejszy dzień zapowiada się bardzo ładnie dlatego zamierzam go spędzić ze znajomymi ;)

Zauważyłam ostatnio, że w internetowych sklepach obuwniczych pojawiają się lordsy. Które są uważane za najnowszy szyk mody .

a wy co o nich sądzicie ? 
Można je zakupić między innymi na stronie DeeZee.pl za jedyne 89 zł .


2 dni temu pojawił się nowy klip do piosenki Rihanny, który odrazu po pojawieniu się na ramach internetu i telewyzji podbił świat :)


A wy co o niej sądzicie ? :) Jak zamierzacie spędzić dzisiejszy dzień ? :)


Wieczorem na mojej stronie pojawi się outfit z dzisiejszego dnia . Kissski ;*

Mój facebook : http://www.facebook.com/goska.forma zapraszam :)

101 komentarzy:

  1. niebieskie lordsy - brałabym, *_*
    Rihanna ogolnie ma doobre piosenki
    ja dzisiaj leniuchuje
    powodzonka w dalszym prowadzeniu blooga

    OdpowiedzUsuń
  2. Obiecujaco się zaczyna, myślę że bd wpadać ;))))

    OdpowiedzUsuń
  3. lordsy mi się podobają ! ;) nowa nutka również, zresztą jak jej wszystkie .
    powodzenia w prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kawałek Rihanny pojawił się na jej płycie już dłuższy czas temu i jak zauważyłam radiostacje robią powtórkę przeboju ze względu na pojawienie się wideoklipu , a lordsami już się jaramy od ... listopada ? Życzę powodzenia przy tworzeniu blogu ... a dla inspiracji polecam blog wspanialej sławnej polskiej blogerki - www.jemerced.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A co powiesz na bransoletki rzemienne?

    Zapraszamy do Nas:


    http://www.facebook.com/pages/Tunimo/226722174017785

    OdpowiedzUsuń
  6. ` ja też dopiero zaczynam . ; P a u Ciebie zapowiada się ciekawie . ; )
    będe wpadac do Ciebie w wolnym czasie , mam nadzieje , że Ty również . ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam twojego bloga ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. niebieskie , lubie jej piosenki , może wypadnę gdzieś z przyjaciółmi , bardzo podoba mi się twój blog , powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog ;)
    podobają mi się ubrania, pozdrawiam ;) / monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe te buty ;p chyba wziełabym białe <3
      ta pioenka rihanny akurat najmniej mi sie podoba... wole inne ;*
      ja dzisiaj leniuchuje ;P hehe xD
      ciekawy jest ten twój blog <3 pewnie jestes bardzo otwartą dziewczyna ;D czekam na kolejne wpisy ;)

      Usuń
    2. Fajny blog , świetne stylizacje i wgl wszystko fajne . ; p

      Usuń
    3. genialne stylizacje,podoba mi się ten blog.;) /monika.

      Usuń
    4. Fajny blog najlepszy jaki widziałam a ciuchy fantastyczne <3333. !

      Usuń
    5. o jaaaaa <3

      Usuń
    6. Kamila Włodarska27 maja 2012 11:36

      zajebiste <3

      Usuń
    7. superr !

      Usuń
  10. Rihanna najlepsza <3 mnie osobiście lordsy nie przekonuja ;P
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buciki cudne, zwłaszcza te niebieskie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajną masz stylówe ; ) Wgl. fajny blog ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. chciałam spytać na jakiej podstawie wygrywa się na
    facebooku różne ciuchy, buty ? :)
    kto może wygrać ? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. o boże jaka śliczna :O

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładneee ;d Kocham Jee : d Jak cos mam numer buta 39 / 40 : d

    OdpowiedzUsuń
  16. Rihanna hit za hitem wypuszcza ;]
    ten tez nim jest ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  18. paula panczyszyn ;D26 maja 2012 09:02

    super ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piosenka świetna tak jak twój blog ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne buciki, jaram sie max <3

    OdpowiedzUsuń
  21. widzial bym w takich leginsach moja dame

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny blog , świetne stylizacje i wgl wszystko fajne . ; p Sabina Adamska

    OdpowiedzUsuń
  23. zajebiste bucikiii <3
    vans zawsze spoko !

    OdpowiedzUsuń
  24. Noo lordsy ZAWSZE SPOKO ! Różowe brałabym :D !
    Piosenka zajebista, kojarzy mi się z wakacjami :* <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiem po co Ci tu tyle spamu, ale chce vansy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny blog ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. super blog ;D
    stylizacje i buty są prze śliczne ;D :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietny blog *___*
    Kocham Stylizacje !!!

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny blog:*

    OdpowiedzUsuń
  30. uważam , ze masz smykałke to dobierania kolorów do siebie naprawde szacun ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Super blog ;**

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej mam do ciebie pytanie ;p
    Gdzie kupujesz tak zarąbiste ciuchy ?

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne zdjecia ;))

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo fajne i ciekawe zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowny bloog! Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  36. fajny blog xd

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczny ten Twój blog : * <3

    OdpowiedzUsuń
  38. paula pańczyszyn ;dd26 maja 2012 21:56

    świetny blog ;** ;3

    OdpowiedzUsuń
  39. ciekawy blog :) :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Megga Zdjęcia . !
    +
    Pozazdrościć uroody ! ; *

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne zdjęcia :D
    Strona super ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialne zdjęcia!
    Bardzo fotogeniczna dziewczyna oraz zaczepiste stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  43. totalnie super xd

    OdpowiedzUsuń
  44. masz genialne poczucie stylu, chylę głowę oraz pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Super !
    Chyba się zakochałam w tej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mega ciekawy blog . Kocham tą stronke . <3

    OdpowiedzUsuń
  47. genialny blog bardzo interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  48. superr blog
    ekstra zdjęcia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Boskie buty ;d

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajowy blog : D
    <3 . ! ; p

    OdpowiedzUsuń
  51. też bym tak chciała chodzić codziennie na zakupy ; <

    OdpowiedzUsuń
  52. Super Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. Ładny bloog. A ty jeszcze ładniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Masz świetny styl ! Bardzo mi się podoba twój blog ! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Poprostu masz fantastyczne wyczucie
    dobrego smaku i modnego ubierania się ;)
    Masz również określony styl i nie czerpiesz wszystkiego,
    tylko i wyłacznie ubrania, które pasują do Twojej
    osobowości. A to jest najważniejsze. Chociaż czasami
    warto pobawić się kreacjami. :)

    Agata Chojnicka

    OdpowiedzUsuń
  56. Po pierwsze śliczne włosy !
    Czujesz smak i styl... wiesz jak masz się ubierać i wyglądać świetnie!
    Dobrze, że taki ktoś jak Ty prowadzi bloga i inspiruje innych ludzi do ładnego wyglądu ♥

    Tak trzymaj !

    Kinga Stuła

    OdpowiedzUsuń
  57. świetnie wychodzisz na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetneee . ; p

    OdpowiedzUsuń
  59. Po 1 powinnaś sie częsciej usmiechac bo wyglądasz słodko xd , masz fajne wyczucie stylu , ii ZAZDROSZCZE CI WLOSOW ! ;o śliczne są .dobra powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga ;* .
    PS:także mam zajebiście dużo nauki -.-

    OdpowiedzUsuń
  60. Fajny Blog. Śliczna jestes

    OdpowiedzUsuń
  61. Fajny blog. Ładna dziewczyna z ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  62. Jesteś wspaniałą, stylową dziewczyną, a Twój blog jest świetnie prowadzony :)
    Pozdrawiam Gabi ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ladniutka ty;)

    OdpowiedzUsuń
  64. I like it ; ))

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetne ciuchy i dobrze dobrane ; )

    OdpowiedzUsuń
  66. Odpowiedzi
    1. piękna spódniczka ;d

      Usuń
  67. masz świetny styl! :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Super blog i naprawdę świetny masz styl <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. dobra stylóweczka, zajebiste koszulkii chce takie <3333

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo ładne ubranka ; ) fajny blog ; *

    OdpowiedzUsuń
  71. potrafisz dobierac ubrania i to bardzo dobrze ! :)
    nie moge sie napatrzeć na twoje stylizacje :))

    OdpowiedzUsuń
  72. fajnie ze założyłaś te blog;]
    A buty bardzo fajnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  73. Natalia Mikulak18 lipca 2012 12:43

    spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  74. ^^
    Fajny blog ;D

    Pozdro . ;D

    OdpowiedzUsuń
  75. buty spoczko, ale czy serio uwazasz ze 89 zl to jest JEDYNIE tyle?!
    dałabym za nie max do 50 zl.
    przejrzalam wszystkie posty, masz fajne pomysly na ubior ^^
    ja tez bym miala, gdybym miala taki wybor w ciuchach oO

    OdpowiedzUsuń