About Press Collaboration Facebook Subscribe Lookbook

12/26/2012

❤ Sport is My Life ❤

Witajcie kochani ;*Dzisiaj przedstawie Wam stylizacje, w której wykorzystałam leginsy od Mr.GuGu&Miss Go . Stylizacja jest w stylu sportowym - ostatnio na moim blogu brakowało takiego typu stylizacji dlatego zdecydowałam się na takiego typu połączenie :)
Dzisiaj przezywamy ostatni dzień świąt, który zamierzam spędzić w rodzinnym gronie. Pogoda za oknem dopisuje a ja mam mase pomysłów na róznego typu stylizacje !












Outfit:
Czapka - Romwe
Bluza - House
Bluzka - NOH8
Leginsy - Mr.GuGu&Miss Go
Buty - Papilion
Zegarek - Komono

80 komentarzy:

  1. wszystko git ,tylko te buty nie pasuja mi

    OdpowiedzUsuń
  2. Musisz popracować nad pisaniem, zdjęcia bardzo ładne, ale wyraz twarzy wciąż ten sam. Stylizacja nawet mi się podoba ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona nie gra modelki.. tylko prezentuje stylizację. Jak dla mnie ,jak zawsze ganielnie:D

      Usuń
    2. Zgadzam się z przedmówczynią (Majka). :D Świetne zdj. i stylizacja :*

      Usuń
    3. Chyba jednak można uznać ją tak jakby za modelkę, ponieważ dodaje swoje zdjęcia na których prezentuje stylizacje,

      Usuń
    4. ja popieram panią/pana nr 1, zbyt często otwierasz usta i pokazujesz zęby. :)

      Usuń
  3. ta czapka jest po prostu przeokropna !nic tu do siebie nie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. czapka i bejsbolówka świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie, bardzo mi się podoba, a bejsbolówka jest świetna <3 *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne połączenie :D legginsy i fullcap są cudowne o,o

    zapraszam;)
    [ marikja.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jesteś!!! Ładnie wyglądasz na zdjęciach!!!! :-) ;-)



    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne te legsy!!!! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super czapa i legginsy, fajna stylówka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy nie boisz sie kupować z tej strony ROMWE?
    Zawsze przychodzą ci te rzeczy?Jak jest z tą walutą?Płacisz w euro czy złotych?

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy zawsze przychodzi ci towar z tego ROMWE taki jaki ma byc?
    W jakiej walucie się płaci i gdzie?

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie mi się podoba ! Ledżinsy genialne ! Ja dziś tez na luzie spędziłam ten świąteczny dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O fuc'k ! - jaka ty jesteś piekna ! <33333

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialnie wyglądasz!! :))

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam te legginsy <3 sama mam troche inny motyw i je uwielbiam. Przyciągają wzrok na ulicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia!
    pozdrooo
    zapraszam do mnie: http://pepsilol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. przegenialne legginsy:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko genialne, wszystko bym założyła, ale buty trochę zepsuły stylizację :(

    OdpowiedzUsuń
  19. super czapka. Fajnie wyglądasz !
    Pozdrawiam i Zapraszam

    proszę polub moją stronę na Facebooku lub /udostępnij.
    Będę wdzięczna :
    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

    OdpowiedzUsuń
  20. Suuper czapka i bluza ;)
    Ogólnie fajny ubiór ;D
    + Ja również obserwuje ;3

    OdpowiedzUsuń
  21. konkurs ! http://niebieskoka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Te leginsy są cudowne . Ogólnie to przejrzałam parę twoich stylizacji .. wszystkie są niesamowite . Masz świetne wyczucie stylu. <3

    OdpowiedzUsuń
  23. A bluza teraz kupiona, czy dawniej?

    OdpowiedzUsuń
  24. nie mogę się pozbyć skojarzeń z Maff, ale trudno ich nie mieć, skoro jej styl to właśnie legginsy, czapka i bluza :P
    Fajny outfit i sceneria zdjęć ;)

    xx
    e-passhion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Super stylizacje ;)
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga ;)
    zakochanaroza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Legginsy fajne, ale nie pasują mi tu buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. bucisze bym zmieniła ale legginsy prześwietne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Legginsy to nie spodnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny blog ! < 3 oczywiście obserwuje :).
    zapraszam : victoriaisvictory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie wyglądasz ;)
    Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. ciuchy ładne (chociaż leginsy zdecydowanie nie dla mnie), ale KOSZMARNIE zestawione.
    rozumiem, miał być artystyczny nieład, ale nie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  33. świetnie wyglądasz :) podoba mi sie zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo fajny blog pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://cupcakesmileandlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. czapka i legginsy *.*


    http://paulla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. zajebista czapka ! *_* skąd ją masz ??

    zapraszam na is-charlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam Cie:) ja dopiero zaczynam, ale zapraszam do siebie :)
    zaczynam Cie obserwować i obiecuję, że kolejne komentarze będą już do Twojej notki :)
    Ps. świetne są te leginsy !

    OdpowiedzUsuń
  38. Które z dotychczas zakupionych botków typu Lity najbardziej polecasz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeju jaka ty śliczna *o* I ta czapka, i legginsy i wg !
    zapraszam do mnie :
    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. te buty trochę nie pasują, reszta jest ok

    OdpowiedzUsuń
  41. genialne, i miny też są fajne, nie wiem czego niektórzy się czepiają, ;* jesteś boska, i uśmiechnij się <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. czapka jest super :) pierwsze zdjęcie rewelacja !

    zapraszam na konkurs !

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne zdjęcia!:)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Kocham twój styl chce być taka jak ty.
    Jesteś Wzorem dla nastolatków i dla mnie.
    Twój styl jest MEGA ;*

    OdpowiedzUsuń
  45. czapka i bluza- nieziemskie :) za to totalnie unikam takich leginsów ;]
    pozdrawiam

    im-noemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Aaaa super jak zawsze !! ;**

    zapraszam do siebie daisydification.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajna stylizacja, super czapka i leginsy. Fantastyczne zdjęcia:)
    Była byś zainteresowana wspólną obserwacją?

    OdpowiedzUsuń
  48. Dopinasz sobie treski ?

    OdpowiedzUsuń
  49. super stylizacja! ;)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. awesome look! keep on the good work i follow ;)

    POCKETFUL OF DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  51. fajna czepka ogólnie ciekawa stylizacja ;*

    OdpowiedzUsuń
  52. Czapka i leginsy - genialne!
    też taki zestawik chcę :D chociaż...u mnie nie wyglądałby tak fajnie ;/

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Jeden z najlepszych blogów w Polsce naprawdę mega pozytywny blog ;) . Bardzo daleko zaszłaś :D Gratulacje :* . Pozdrawiam i zapraszam http://raspberryniciablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. jeszcze kilka razy "tego typu", "stylizacje" i będzie idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Potrzebuje pilnie Twojej pomocy!
    http://www.perhapsme.com/marka/mohito/sukienka-39620.html (ona ma drobinki zlote + moja ma jeszcze zlote suwaki itp)
    Jaki KOLOR butow i torebki bedzie pasowal?:)

    Czekam na odp:)

    OdpowiedzUsuń
  56. leginsy mi sie bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetne legginsy :) Ii boska czapka ^_^

    OdpowiedzUsuń
  58. Ale genialnie wyglądasz w tej czapce ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Stylizacja z pazurem <3 to lubię! zapraszam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  60. W wersji sportowej i eleganckiej wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Dopiero co znalazłam Twojego bloga, jest świetny !
    Dołączam do stałych obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  62. Witam ! :) Mam pytanie :) czy noszenie litów jest wygodne ? :) bo myślę nad zakupem , ale nie jestem pewna czy wynoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  63. świetny blog i styl ;) czapka cudowna, ja tez nie oparłam się jej urokowi :)

    OdpowiedzUsuń