10/19/2013

Autumn look

Prosty jesienny look, w którym dominuje czerń i biel. Świetne czarne botki ze sklepu Sellyo są znakomite na taką pogodę. Uwielbiam jesienną aurę - złociste liście dlatego z pewnością taki będzie kolejny post, a zestawy będą znacznie ożywione. Jak zauważyliście zmienil się wygląd bloga stwierdziłam, że postawie na minimalizm, co o nim sądzicie? 


                                                                                                      Follow on Bloglovin


Sukienka axparis | Kapelusz chicnova | Plecak lookbookstore | Płaszczyk lookbookstore | Buty sellyo

                                                                                 

44 komentarze:

  1. przepiekny plaszcz i sukienka:)
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna sukienka,świetnie wygląda z płaszczykiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci mega włosów <3. Świetna kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się twoje posty i stylizacje :333 I ogólnie to śliczna jesteś

    roxyamazinglife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. swietna stylizacja sceneria troszke ponura, ale nadaje smaczku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. płaszczyk cudo <3

    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie, kobieco, z klasą;) sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz :) a sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie, sukienka jest rewelacyjna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna sukienka,cudownie na Tobie leży:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz i piękne masz włosy!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: http://spiked-soul.blogspot.com/ i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna sukienka, bardzo mi się podoba;) !!!!

    Z przyjemnością dodaję Twojego bloga do obserwowanych!
    Łukasz z http://chouette-fashion.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świeetny Plecak *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się Twoja kurrrtka , jest boska :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny zestaw, a plecaczka szczerze zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka mnie powaliła na kolana! Świetna! Wyglądasz w niej bardzo szczupło<3

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwujemy ?
    Jak tak, to zacznij ; ). Odwdzięczę się tym samym :d
    http://typicalifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. WOW!!! fabulous outfit!! LOVE everything about it!! You are such a beautiful girl!! You look AMAZING!!! LOve those black tights and you have the most INCREDIBLE legs!! :) Great photos and love the new look of you blog!

    OdpowiedzUsuń
  19. Vanitto design some of the most beautiful freshwater pearls jewellery on the planet so that you can look posh, elegant and gorgeous.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się ta sukienka - nie jest bardzo dopasowana, a mimo to wygląda kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejq ale ty jstes slicznaa ! :* bardzo podoba mi sie twoj blog a przede wszystkim design, jest piekny :)
    Moze zaobserwujemy? Jesli tak, - zapraszam do mnie,a ja napewno sie odwdziecze :) Licze na CIEBIE ♥
    Pozdrawiam cieplutko :))

    http://anja-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. sprzedasz tą sukienke? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. sukienka rewelacyjna !:) w moich ulubionych kolorach i jeszcze ten wzór !:)
    dziękuję za komentarz i zapraszam do siebie częściej;*
    Ja już dołączyłam do grona Twoich obserwatorów, bo spodobało mi się tu i będę tu chętnie wracać, świetny blog ! :) i zapraszam do siebie, będzie mi miło, buziaki;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna sukienka ;-) uwielbiam czerń i biel :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna sukienka! Cały outfit super <3 wszystko swietnie pasuje! xxx

    OdpowiedzUsuń
  26. super plecak! sukienka. Jesteś cała śliczna :)
    http://fakaj.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń